نوشته شده توسط : تانیا

بسیاری از سازمان‌ها از این سطح انرژی کار می‌کنند، زیرا احساس می‌کنند نتیجه می‌گیرند. اما در واقعیت، آن‌ها افرادی مثل شما را از دست می‌دهند، و از اینکه با آنها مثل گند رفتار می‌شود به تنگ آمده‌اند. زمانی که کار شبیه یک سناریوی من-برنده-تو-باخت است، زندگی شما انرژی درگیری دائمی، هم درونی و هم بیرونی را می گیرد. شبیه یک فیلم انتقام جویان از نبردهای بی پایان است.

وقتی فکر اصلی ما تعارض است، احساس اصلی ما خشم است، که منجر به سرپیچی از آنچه به ما گفته می شود باید انجام دهیم. کینه از شکاف ها شروع به نفوذ می کند.

ما سوال می کنیم که چرا شغل را به دست گرفتیم و خودمان را به خاطر اینکه فکر می کردیم این شغل متفاوت است مورد ضرب و شتم قرار دادیم.

ما نسبت به شرایط فعلی خود احساس نفرت می کنیم، آرزو می کنیم که مسائل کمتر پیچیده باشند.بهبود الگوهای غذایی

چرا نمی تواند آنطور که من فکر می کردم باشد؟

ما از طریق مقصر دانستن شرکت، یک مدیر مزخرف، یا اینکه نقش آن چیزی که ما فکر می‌کردیم نیست، پیش می‌رویم.

اما واقعاً در این لحظه از خودمان ناراحتیم.

مشکل سرزنش بازی احساس مالکیت ما در موقعیتی است که از پنجره به بیرون پرت می شود. ما احساس می کنیم که انتخاب نداریم. اینجاست که آن احساسات استرس و ناامیدی مانند مه صبحگاهی به وجود می آید. قبل از اینکه متوجه شویم، تمرکز چرایی خود را از دست داده ایم. ما احساس می‌کنیم که از نظر عاطفی به دام افتاده‌ایم و بیشتر در لغزش ناامیدی به سمت پایین حرکت می‌کنیم.

باور کنید یا نه، این احساسات در خدمت یک هدف هستند.نکات ساده بهداشتی

یعنی اهمیت میدی این بدان معنی است که شما در عمق وجود خود دعوا دارید. شما تمایل دارید که سناریوهای برد- باخت را پشت سر بگذارید. به عنوان یک مربی، من به شما کمک می کنم تا این احساسات را به گونه ای شناسایی کنید و به آنها پاسخ دهید. این فرآیند به شما کمک می کند تا مسئولیت آنچه را که احساس می کنید و فکر می کنید بپذیرید. این مرحله رهایی بخش است زیرا به شما کمک می کند تا تعارضات ناشی از فرضیات و تفسیرهایی را که در روایت شما وجود دارد را حذف کنید. رشد از چالش ناشی می شود.



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تانیا

1. مربیان تناسب اندام مورد علاقه خود را دنبال کنید

حساب های تناسب اندام را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید و از آنها به عنوان انگیزه، الهام و تشویق روزانه استفاده کنید.

2. یک اپلیکیشن تناسب اندام را امتحان کنید

برنامه های تناسب اندام می توانند به شما کمک کنند تا پیشرفت خود را در نوک انگشتان خود پیگیری کنید. مورد دلخواه خود را پیدا کنید و از آن به عنوان یک ابزار مسئولیت پذیری و راهی برای دیدن آنچه کار می کند استفاده کنید. در اینجا چند برنامه خوب برای شروع وجود دارد.

3. از قبل برنامه ریزی کنید

از یکشنبه ها به عنوان روزهای آمادگی برای تغذیه سالم در تمام هفته استفاده کنید. محصولات و مواد اولیه مورد نیاز هفته را به اندازه کافی دریافت کنید.8 کاربرد اصلی پایتون

4. پاپ کورن بخورید

وقتی در حال و هوای یک میان وعده ترد هستید، پاپ کورن را امتحان کنید. این یک غذای کم کالری است که می توانید مقدار زیادی از آن بخورید و همچنین دارای مزایای اضافی فیبر است. خانگی بهترین است!

5. از مسابقات به عنوان انگیزه استفاده کنید

به 5k متعهد شوید تا انگیزه تمرین کنید. به علاوه، ممکن است متوجه شوید که انرژی جمعیت حمایت کننده واقعاً به شما انگیزه می دهد که به آهسته دویدن ادامه دهید - مدت ها بعد از مسابقه.

6. کشش، کشش، کشش

این خیلی مهم است، ما آن را سه بار گفتیم. بعد از ورزش حتماً حرکات کششی انجام دهید. اگر بتوانید عضلات خود را بعد از تمرین شل کنید، مفاصل شادی خواهید داشت که برای جلسه بعدی تعریق آماده هستند و درد کمتری خواهید داشت.

7. آن را به آرامی بالا ببرید

اگر از ورزش متنفرید، هر هفته تغییرات تدریجی ایجاد کنید. ابتدا 20 دقیقه تمرین کنید، سپس زمان خود را افزایش دهید.بهترین آموزشگاه های پیرایشگری مردانه

8. در خانه ورزش کنید

از هزینه عضویت در باشگاه و رفت و آمد صرف نظر کنید و در خانه ورزش کنید. برای دریافت ویدیوهای تمرینی کامل و تقویم تمرینی، در Get Healthy U TV به من بپیوندید.



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تانیا

برای  داشتن پوستی درخشان :

اگر می خواهید پوستی درخشان داشته باشید، ضرب المثل قدیمی «شما همان چیزی هستید که می خورید» هرگز صادق نبوده است. نکات متخصص تغذیه به شما کمک می کند تا پوست خود را از درون به بیرون تغذیه کنید.روش های خلاقانه برای تمرین انگلیسی

چگونه می توانم به پوستی شگفت انگیز برسم؟

همه افراد کرم یا درمان مورد علاقه صورت خود را دارند، اما نمی توان انکار کرد که پوست زیبا با تغذیه از درون شروع می شود. سلول‌های قدیمی‌تر پوست دائماً در حال ریختن و جایگزینی هستند، که به این معنی است که تامین مداوم مواد مغذی برای پشتیبانی از این چرخش سریع ضروری است. تعادل صحیح غذاها را بخورید تا پوست خود را تغذیه کنید و به نرمی، لطافت و بدون لک آن کمک کنید.

گفته می‌شود، همان‌قدر که ممکن است سعی کنیم در برابر آن مقاومت کنیم، پوست ما به طور طبیعی پیر می‌شود. چین و چروک ها و لکه های پیری اجتناب ناپذیر هستند، اما پیری پوست ممکن است با قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید، تخت های برنزه کننده، صابون های خشن، مواد شیمیایی و رژیم غذایی نامناسب تسریع شود. با در نظر گرفتن این موضوع، یک رویکرد جامع نگر بهترین است.

با خوردن یک رژیم غذایی متنوع و متعادل از جمله میوه ها و سبزیجات غنی از آنتی اکسیدان، چربی های سالم از ماهی های روغنی و مغزها و آبرسانی کافی، با پوست خود به خوبی رفتار کنید و تغذیه خود را بهینه کنید.موضوعات جالب برای تمرین زبان انگلیسی

1. هر روز حداقل پنج وعده میوه و سبزیجات بخورید

میوه ها و سبزیجات حاوی آنتی اکسیدان های قوی هستند که به محافظت از پوست در برابر آسیب های سلولی ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کنند. این رادیکال های آزاد ممکن است در اثر سیگار کشیدن، آلودگی و اثر نور خورشید ایجاد شوند.

یک رنگین کمان از میوه ها و سبزیجات رنگارنگ بخورید و حداقل پنج وعده در روز را هدف قرار دهید. بتاکاروتن موجود در میوه ها و سبزیجات نارنجی رنگ مانند هویج، سیب زمینی شیرین و کدو تنبل و لوتئین موجود در کلم پیچ، پاپایا و اسفناج هر دو برای رشد طبیعی سلول های پوست و رنگ پوست سالم مهم هستند.



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تانیا

روش های حرفه ای سفید کردن

دو محصول اصلی مورد استفاده برای سفید کردن دندان ها پراکسید هیدروژن و پراکسید کاربامید هستند. برخلاف خمیردندان سفیدکننده که از یک ماده ساینده برای از بین بردن مکانیکی لکه های سطح سطح استفاده می کند، مولکول های اکسیژن موجود در این مواد سفید کننده لکه های دندان شما را در سطح مولکولی ضعیف می کنند.ابزارهای داخلی برنامه Photos

بسیاری از نوارها، کیت ها و قلم های سفید کننده بدون نسخه (OTC) نیز از نوعی پراکسید استفاده می کنند. تفاوت بین این سفید کردن دندان های حرفه ای در غلظت شیمیایی آن است.

جوزف مایکل بروفسکی، رئیس دندانپزشکی کودکان در مرکز پزشکی کودکان کوهن نیویورک می‌گوید: «در مطب، ما از درصد بالایی از پراکسید هیدروژن استفاده می‌کنیم، زیرا توانایی جداسازی دندان‌ها را داریم. ما از یک بند لاستیکی مخصوص برای محافظت از لثه‌های بیمار استفاده می‌کنیم، زیرا اگر پراکسید به لثه‌ها وارد شود، آنها را می‌سوزاند.»

مانند محصولات سفید کننده خانگی، انواع روش های حرفه ای سفید کننده دندان وجود دارد. سفید کردن حرفه ای در مطب روشی سریعتر و البته پرهزینه برای روشن کردن سفیدی مرواریدی شماست. در همین حال، سینی های سفارشی در منزل از نظر زمان و هزینه درمان، جایی بین سفید کننده حرفه ای در مطب و سفید کننده OTC قرار می گیرند.

سفید کردن در دفتر در مقابل. سینی های سفارشی خانه

در حالی که سفید کردن در خانه و سفید کردن در مطب تحت نظارت دندانپزشک شما موثر است، چند تفاوت عمده وجود دارد.9 تا از بهترین سالن های زیبایی

هزینه

سینی های سفارشی و سفارشی نسبت به سفید کننده های داخل مطب مقرون به صرفه تر هستند، اما همچنان گران تر از سینی های بدون نسخه و سایر محصولات سفید کننده خانگی هستند. آنها معمولاً از 300 تا 600 دلار متغیر هستند. بروفسکی می گوید در همین حال، سفید کردن در مطب 800 تا 1000 دلار هزینه دارد.

بیمه دندانپزشکی چطور؟ از آنجایی که سفید کردن دندان یک درمان زیبایی است، تحت پوشش بیمه دندانپزشکی نیست.



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مهر 1401 | نظرات ()